一直在塗美白產品,但是你卻忘了防曬,因此一大堆的美白品都全部白費了,因此想要美白首先就要注意防曬,那麼怎麼做防曬工作才能對抗炎炎烈日呢話說之前去左 Perfect Medical HK 到做HIFU,未上過 perfect medical 都唔知原來HIFU可以收細咀嚼肌,效果仲可以last到勁耐呀!>V< 唔洗做運動又唔洗節食,塊面都可以慢慢變瘦,最適合我呢D又鐘意食嘢但又貪靚嘅人呀?
 夏季美白防曬 女性必看的防曬方法
  一直在塗美白產品,但是你卻忘了防曬,因此一大堆的美白品都全部白費了,因此想要美白首先就要注意防曬,那麼怎麼做防曬工作才能對抗炎炎烈日呢?
  一、不要塗太少
  使用防曬品就不要發揚節儉的傳統美德了,擦足夠量(臉部用量至少為1枚1元硬幣大小)的防曬霜才能達到防曬的效果。
  二、提前塗,重複塗
  出門前15至20分鐘擦上防曬品。如果你的防曬品不防水而你容易出汗,最好能2-3小時補擦一次。
  三、補充維生素C
  大家都知道,維生素C能抑制黑色素的生長,美白效果非常明顯。所以,要想美白,維生素C的補充是非常重要的。除了口服維生素C片,還應在飲食中多攝取,含維生素C的果蔬有很多,如番茄、檸檬、黃瓜、胡蘿蔔、獼猴桃、蘋果、 柑橘等等等,多吃這些果蔬保持肌膚的健康美白狀態最近去左Pefect Medical試做瘦面療程,親身驗證perfect medical 好唔好!有圖有真相,附上多張瘦面療程嘅前後對比照!做左一次之後已經發現兩邊嘅咀嚼肌收細左,影相嘅時候塊面仲細左V左!以後影相就唔洗就住就住喇。
 四、做好曬後修復
  皮膚被曬傷立即塗抹蘆薈膠
  皮膚被曬傷後,如果妹紙手邊有蘆薈膠,可以立即對曬傷的皮膚大面積塗抹。蘆薈膠能夠快速鎮靜被曬傷的皮膚,避免皮膚被曬傷脫皮、疼痛、泛紅等情況的發生。
  皮膚被曬傷時立即用補水噴霧降溫
  皮膚被曬傷後,可以立即使用補水噴霧降溫。皮膚被曬傷後,皮膚中的水分會急速流失,補水噴霧能夠快速使皮膚表面快速降溫的同時,還能給皮膚補充水分。
  皮膚被曬傷需保持皮膚低溫
  皮膚被曬傷後,可立即到陰涼的地方。因為陰涼的空氣,能夠緩解皮膚曬傷的狀況。在夏天皮膚被曬傷後,可到空調房內,待皮膚完全降溫後,再潔面以及塗抹補水護膚品早排去左Perfect Medical HK到做HIFU瘦面,perfect medical嘅姐姐話我咀嚼肌真心勁,睇黎要做多啲啲先得。原來成個HIFU過程係一D都唔痛,只係會有少少痺痺地嘅感覺,最適合一D貪靚又怕痛嘅姊妹!做完之後效果仲可以keep到好耐添。

arrow
arrow
    全站熱搜

    flowersye 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()